Sabtu, 17 Oktober 2015

DOUBLE COCONUT

Masalah keletihan, cepat penat dan kurang bertenaga adalah sinonim dengan golongan dewasa yang bekerjaya. Lebih-lebih lagi jika usia semakin menginjak lebih dewasa. Saban hari masalah letih, penat dan kurang bertenaga ini semakin lama semakin kronik. Ada yang sehingga memberikan kesan kepada prestasi kerja malah lebih sedih lagi bila balik ke rumah tidak dapat melayan anak-anak dan teman kerana terlalu penat, mahu berehat dan16 Fungsi Utama Double Coconut:

1. Mengembalikan keupayaan untuk memberi nafkah
2. Mencegah Masalah Terkulai3. Memberi tenaga dan stamina sepanjang hari.4. Menggalakkan peredaran darah.5. Mengaktifkan kadar metabolism.6. Memperbaiki masalah keletihan dan tekanan.7. Mengawal asid di dalam badan.8. Merawat kencing manis(Diabetes) dan gout.9. Membantu tekanan darah tinggi.10. Membantu buasir dan sembelit.11. Mengurangkan kolesterol darah.12. Meningkatkan keupayaan buah pinggang.13. Meningkatkan daya ingatan.14. Meningkatkan imuniti badan.15. Mengimbangi dan menggalakkan hormon tubuh manusia.16. Meningkatkan pertumbuhan otot. masuk tidur awal. Masalah cepat letih ini jika tidak ditangani dengan sempurna akan mendedahkan diri kepada risiko serangan penyakit. 
Mengekalkan tubuh badan yang sihat adalah penting, kami pasti anda akan berminat dengan produk kami yang akan membantu anda mengembalikan tahap kesihatan dan menikmati kehidupan yang lebih sempurna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan